Ako som zišla z SCD cesty

Keď som si tri dni po horskej výzve dala chleba, tak mi priateľ povedal „no to jsem teď zvědavý, jak ukončíš ten blog..“ Tak asi takto nejak 🙂 Ako to teda bolo?
Horská výzva bola supr trupr, potom sme šli k Oříškovej mame na véču, kde sme si dali ten guláš, ako som písala v poslednom príspevku. Po ňom mi bolo docela špatně v noci a dalšie tri dni mi bolo zle vkuse – presne pocit ako pred SCD – strašný, ale strašný hlad, ale zo všetkého zle. Druhý deň si robil Oříšek na véču chleba a ja keď som dávala chlieb do hriankovača, tak som takmer odpadla od túžby dať si aspoň kúsok – malý kúsok.
Dalšie dva dni neboli o nič lepšie a tak som si povedala, že sa asi SCD míňa účinku a ja mám z toho nervy a zase histamin hore. Nostávalo iné východisko, než si pridať prílohy. Začala som myslím špaldovými těstovinami (lebo tie proste milujem 🙂 a pokračovala jáhlami a pečivom. V polysacharidovej eufórii som si dala kaiserku z obchodu – to bola chyba! Zle nedobre po kaiserke, tak som si odškrtla dalšiu vec – nekupovať rozmrazované a dopekané pečivo. Nerobme si ilúzie o čistote v obchodoch a tak to nie je nič prekvapivé.

Za tie asi tri týždne, čo nie som už SCD+, som porušila SCD hrozným sposobom 🙂 takže čo som stihla skonzumovať: kilá vysoko% čokolády (nedalo, proste sa nedalo odolať a mne skrz HIT nevadí:-), mazanec (domáce kynuté veci sa zdajú byť ok), brambory (nič moc), natural a basmati ryžu, jáhly (ó, mnoho), pohanku, rýžové a špaldové nudle a žitný chlieb. Z mliečnych som si pridala len známu a bezpečnú mozzarelu. A olivy. Hneď je život prestrejší. Len by som furt jedla a jedla, tak to musím nejak utnúť 🙂

Takže kam teraz? Asi to tu trochu premenujem, svoju SCD cestu tu nechám, nech prípadne vytrvalejší ľudia majú návod a ja sem pridám občas niečo čo spapám 🙂

Zanechat Odpověď

