Intro deň 1

Prvý deň SCD – pekne som sa na ňho pripravila:

Deň predtým som si uvarila kurací vývar (recept). Samozrejme, prvá prekážka pre nás s HIT je čerstvosť potravín… tak som všetok vývar pomrazila, iba jedna porcia mi ostala na ráno, tú som si trúfla nechať v chladničke. Boli z toho 3 veľké porcie, ak rátam aj tú v chladničke.
Potom som si urobila mrkvové pyré, čo jest rozvarená a rozmixovaná mrkva, ktorú som tiež zamrazila na dve porcie. Musím sa priznať, že som ani jednu nezjedla (ale ochutnala), podľa mňa to nie je moc chutné 🙂
Dalšia povolená potravina sú vajíčka, kúpila som bio. Potom je povolené aj ostatné maso, ale doporučujú sa hovadzie kuličky, to som si povedala, že riskovať nebudem, mleté maso mi na HITku neprospievalo. Okrem toho možeme urobiť želatínu s grepovým sirupom – s HIT som sa do toho nepúšťala a piť sa može jablkový cider (je nefermentovaný), ale ten som nemala.

Prvý deň som začala dvoma vajíčkami na tvrdo. To bola docela chyba. Jednak som zvyknutá na sladké raňajky (milovaná jáhlová kaša – kedy ťa budem mať zase?) a jednak nie som fanúšik vajíčok, takže celé dopoledne mi bolo pekne zle. Okrem toho z nich vyberám tie zárodočné terčíky a ráno ma to moc nebere.. A dala som si kurací vývar, naozaj to bolo lepšie, než som čakala (jednak začínať deň polievkou a jednak chuť vývaru).

Do obeda som vydržala (díky tomu ako mi bolo špatne od vajíčok) a vypýtala si z kantýny v práci grilované kura. Všetko biele masíčko som spapala a bola som spokojná.

Odpoledne sa prihlásil hlad a skúsila som to mrkvové pyré, čo mi teda vobec nechutilo. Mala som aj surovú mrkvu, čo sa príliš neodporúča, ale hlad je nepriateľ a dala som si ju, konkrétne asi 7 🙂 Na večeru sme mali stretnutie v hospode, peklo pre HIT aj SCD, ale vypýtala som si (keďže iné maso nemali) grilované kuracie prso len so soľou a korením (korenie nie je v tejto fázi úplne povolené, ale bolo OK). A tak to skončilo.

Inak samozrejme som bola celý čas hladná ako vlk, slabá a večer hrozne unavená. Ale začiatky sú predsa vždy ťažké..

Zanechat Odpověď

