Intro deň 2

Prvý deň som prežila, ideme na druhý. Vajíčka na raňajky nemali šancu, dala som si strúhanú mrkvu s medom. Med by sa v intro nemal, ale pokiaľ človek nemá príznaky, tak sa potom može. Ani tá strúhaná mrkva sa nemože, ale keď to pyré je fakt hnusné. ..to som ale vzorný pacient :-)) Na dopolední svačinu som zopakovala snídani, pohodička. Hlad jak prase.

Obed som mala porciu vývaru ešte zo včera a v kantýne podávali sviečkovú, tak som si kúpila plátok masa, bola to mňamka. Poobede som bola hrozne hladná a nemala som už mrkvu, iba jedno jablko a nemohla som odísť z práce. Tak som skúsila dva kusy z jablka…nebolo to nič moc, tak som ho ďalej nejedla a zasýtila sa kafem s medom.

Večer mi bolo docela dobre, tak som si povedala, hop alebo trop. SCD povoluje rybky, pri HIT sú zakázané – pomaly jedny z najnebezpečnejších potravín. Kúpila som v Ocean 48 lososa. Toho som orestovala bez oleja na pánvičke, dorobila v remoske. Ja som lososa jedla veľa kým som nemala dg HIT a potom som si od neho dala na pár týždňov pokoj. Musím povedať, že po dvoch dňoch na mrkve a mase to bola LAHODA a MNAMICKO, ako hovorí kamarát NEBICKO V PAPULKE. Ale inak nič moc, kým som ho dojeda, už sa črevo búrilo a vravelo, že lososovi síce ešte šancu dáme, ale až o pár týždňov.

Večer som skúsila jablečný mošt a dobré.

Takže dva dni intro som prežila nasledovne:
  • mrkva – veľa, strašne veľa, vo vývare a inak strúhaná (tá stúhaná sa ofiko nemá)
  • med – od 2. dňa, zdroj energie, dala som ho aj do kafe, aj do mrkve
  • kuracie maso – v polievke, pečené kuracie prso a grilovany plátek
  • hovadzie maso – plátok vareného
  • losos – nečakane chyba 🙂
  • 2 hryzy z jablka – chyba nečakaná
  • vajíčka – už som si to nezopakovala 🙂
  • jablčný mošt – tak deci a bolo dobre (kúpite ho v Sklizeno – je to tento)
  • kafe, 3x čaj
Na pitie som mala vodu (prevážne), čaj som skúsila rooibos a zelený. Inak som mala kafe bez cukru a mlieka, samozrejme 🙂
Okrem spomínaných potravín má diéta SCD pre prvé dni možné použitie domáceho jogurtu, ale to je pre nás asi zatiaľ pasé.
Hladina hladu bola nižsia, ale večerné plávanie som odložila…
Zanechat Odpověď

