Mixové SCD-paleo-činky (s jahodami)

Tento recept vznikol mixom dvoch paleočiniek. Vzniklo to tak, že som chcela robiť klasické paleočinky, ale po prvej paleočinke som zhodnotila, že mi nechutia, tak som tam pridala banán, čím som sa posunula k banánovým paleočinkám.

 

 

Robila som pre dve osoby:
  • 4 vajcia,
  • 6 lyžíc vody,
  • 2 lyžice kokosu,
  • 1 banán,
  • kokosový olej na smaženie.
Vzniká niečo veľkostne mezi palacinkami a lievancami. Ja som si k tomu dala jahodový toping, tj. rozmixované jahody s dextrózou. Mňamka.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Oříšek ich mal prekladané domácim mirabelkovým džemom, ktorý je aj vedľa.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
2 thoughts on “Mixové SCD-paleo-činky (s jahodami)

  1. Pingback: Zoznam receptov |

  2. Pingback: Phase 3 deň 2. |

Zanechat Odpověď

