Oriešková múka

Orieškovú múku si možeme robiť z „odpadu“ z orechového mlieka. Ja mám tu smolu, že mám len remosku a tak si orechovú drť odkladám do mrazničky a spracovávam tam, kde mi dovolia 🙂

Nemám to odmerané na 100 % ale návratnosť bude okolo 50 %. Na mlieko obvykle používam tak 200-300 g orieškov a získala som okolo 100-150 g múky.

Drť hodíme na papier na pečenie. Sušila som ju na 80°C asi 4 hodiny a cez noc nechala dosušiť.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Orieškovú suchú drť potom pomlieme na jemno. Pozor, keď to budete robiť s horúcou drťou, ľahko vám vznikne maslo.
Takáto bola konzistencia pred (nelúpané mandle):

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A takto je uložená pekanová a mandlová múka na transport do Brna 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

7 thoughts on “Oriešková múka

  1. Pingback: Orechové mlieka (mandlové, pekanové, lieskoorieškové…) |

  2. Pingback: Mandlový niečo-ako-chleba |

  3. Pingback: Klamlivé preclíky |

  4. Pingback: Perfektné koláčiky |

  5. Pingback: Jablkové spicy koláčiky |

  6. Pingback: Zoznam receptov |

  7. Pingback: Phase 2 deň 5. |

Zanechat Odpověď

