Orieškové maslo

Keď som bola doma u rodičov a uvidela 500 g kešu orechov, začala vo mne hlodať myšlienka, že by som zase skúsila to kešu maslo. Je totiž v jednom recepte na chleba a ja už mám docela chlebový absťák. Hneď by som si nejaký urobila, alebo skor jedla.

Tak som sa rozhodla, že to skúsim. Nasypala som kešu do mixéra a začala pomaly mixovať. Mixovanie trvá dlho, lebo musíte medzitým mixér chladiť. Ja som to nechala zahnať do extrému, lebo mi jeden tento týždeň vyhorel.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nie je to žiadna veda, len to chce trpezlivosť. Ak ste anglicky+, tak táto stránka dokonale popisuje všetky fázy robenia kešu masla: http://thehealthyfoodie.com/cashew-nut-butte/

Asi po troch hodinách (z toho mixovania tak max 15 min) uzrelo svetlo sveta 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 thoughts on “Orieškové maslo

  1. Pingback: Prvý pravejší chleba (kešu) |

  2. Pingback: Chlieb soľ nad zlato (mandlový) |

  3. Pingback: Zoznam receptov |

  4. Pingback: Phase 2 deň 5. |

Zanechat Odpověď

