Phase 1 deň 1.

Na into fázi sa doporučuje byť 2-5 dní, ja som si zvolila 2 dni, aby som sa nezbláznila, navyše díky HIT je množstvo potravín obmedzené. K tretiemu dni, a zároveň prvému dni fáze 1 som si nakúpila v Sklizeno jabĺčka a tešila sa na raňajky.

Do rána som nebola rozhodnutá ako si ich pripravím, ale po včerajšej skúsenosti so surovým jablkom som si povedala, že poslúchnem návod a spravím si jablkové pyré (použila som 4 jabĺčka, ošúpané, zbavené stredu a nakockované, zaliala v papiňáku trochou vody a nechala ich vydusiť 15 minút – nechala by som ich kratšie, ale strúhala som popri tom milovanú mrkvu.., nakoniec som ich rozmixovala ponorným mixérom).

Na raňajky som zvolila strúhanú mrkvu s jablkovým pyré a druhé kolo bola strúhaná mrkva s medom a citrónom. Šlo to dobre. Kým som doklusala do práce obligátne dva kilometre tak som bola -klasicky- už zase hladná a vedomie jablkového pyré v krabičke (ešte teplého!) bolo neodolatelné, takže som asi o dve hodiny po raňajkách dlabala pyré. Nechápem, ako do toho može niekto pridávať cukor, bolo to sladké jak cyp…ale asi závisí od použitých jabĺk. Jablkové pyré bolo ľahodné a doprevádzané miernymi kŕčmi v bruchu. Nevedela som, či je to z HIT alebo z toho, že som prijala strašne veľa sacharidov po dvoch mrkvových dňoch…

Na obed som si dala hovadzí vývar, ktorý som robila večer predtým (zmrazené). Po obede mi bolo docela špatne, ale nevedela som, či je to následok pyré alebo vývaru (kurací bol ok). Pokračovanie vývaru je v mrazáku, tak uvidíme zajtra. Ešte som si do toho blbec dala harmančekový čaj, tak neviem aký mal efekt on.

O dve hodiny som bola zase hladná, tak som sa najedla mrkvi s medom a citrónom a bolo mi fajn.

Večer nás čakala grilovačka. Keďže som už spomínala, akú mám slabú volu, tak asi nikoho neprekvapí, že som na grilovačke skúsila druhú novú vec tohto dňa podľa plánu – cuketu. A samozrejme grilované kuracie prsia (so soľou a čiernym korením). Cuketa fantastická, časť som zjedla na grile, druhú časť doma (na vode na pánvičke so soľou a čiernym korením). Zistila som, že je naozaj lepšie, keď šupku vynechám a vyjem iba vnútro. Cestou domov som stála na zástavke, kde bol stánok s pečivom a cez sklo na ňho slintala.. mali tam aj Marlenku a až (ak) toto raz skončí, tak ju určite zjem na posedenie 🙂

Večer som zakončila miskou mrkvy s medom a prípravou na ďalší deň. Chcela som si urobiť pekanové mlieko, ale pekany som v malých obchodoch okolo mňa nezohnala, tak som kúpila mandle a „zarobila“ na mlieko. Ešte som si kúpila žlté banány, takže presne to sú dve suroviny na testovanie na zajtra – banán a mandľové mlieko. S tými banánmi je to boj – pre SCD sú ideálne prezreté banány (žlté s hnedými bodkami), pre HIT zase čo najmenej zrelé. Takže zase zlatý stred a uvidíme, čo telo na to.

Sumár dňa:

  • mrkva,
  • med,
  • citrón (do mrkvy),
  • jablkový cider (tento),
  • jablkové pyré, (!)
  • hovadzí vývar, (!)
  • cuketa,
  • kuracie prso,
  • harmančekový čaj.
Zanechat Odpověď

