Phase 1 deň 2.

Mandľové mlieko dopadlo fantasticky! Výroba bola jednoduchá a stihla som ju bez problémov ráno. Drť som hodila do mrazničky a pri troche šťastia ju niekedy vysuším. Dúfam, že čím skor 🙂

V úžasnom mandľovom mlieku som si ráno rozmixovala spolu s vodou banán a banánový shake bol na svete ..to je vám mňamka. Plná sily som vybehla s priateľom na malý bežecký okruh – čo je prvá športová aktivita od SCD a šlo to. Po behu ešte jeden shake a ešte jeden v práci (to som ho robila ešte trápne z jedného banánu) spolu s medom.. mňamka.

Na obed som si dala hovazdi vyvar a naozaj to nebude nič moc, v bruchu to nejak vrnelo. Vraciam sa spat ku kuraciemu.

Asi o dve hodiny standardne hlad, srtúhaná mrkva a kúsok grilovaného kuraťa ma zachránili. Večer sme cestovali k priateľovým rodičom a cestou som zlupla kurací steak, to bola mňamka! Evidentne mal niečo na povrchu, čo sa nedalo oškrabať vidličkou, ale zavrela som všetky oči, zlupla ho a myslela na 2% pravidlo SCD diety (ak je niečoho v potrave pod 2% tak to nevadí).

Po príchode sme dostali podusené jabĺčka so škoricou – mňamka.

Čím som dlhšie na SCD tým je ten hlad znesitelnejší, aspoň tento 4. deň. Ale asi ma zachránili banány.

Dnešný deň som prežila s:

  • banán
  • mandlové mlieko
  • med
  • mrkva
  • kurecie maso (pečené a steak)
  • dusené jablká so škoricou
  • jablčný mošt
  • ..no, proste nádhera…
Zanechat Odpověď

