Phase 1 deň 3.

Dnešok sme boli na návšteve u rodičov priateľa, kde som si nabalila mandľové mlieko a banány. Ráno teda začalo krásne, opať banánový shake, tentokrát som netrochárčila a zlupla hneď s dvoma banánmi. A ranné kafé s mandľovým mliekom, to je teda úplná lahoda!

Doobeda sme zbierali drevo, takže na nejakú sváču čas nebol, prišla som až na obed. Polievka bola dýňovo-mrkvová (kývla som na introdukciu cibuľe a korenia) a ako druhé som mala krůtí maso robené so slaninou (ktorú som potom dala preč). Bola to hroooozna mňamka. Všetkým túto kombináciu vrelo doporučujem, aj keď teraz už s obmenou, ku ktorej sa dopracujete čítaním. Tu krůtu som si dala zase s polievkou, nebolo tak suché a polievka bola skvelá.

O dve hodiny prišiel klasicky hlad, tak som si urobila zase banánový shake a o ďalšie dve hoďky sme si dali strúhanú mrkvu so strúhaným ošúpaným jabĺčkom, citrónom a medom. Podaktorí aj s vlašskými orechmi, ja som ostala verná aspoň približnému SCD plánu.

Na večeru som si zopakovala obed a nedopadlo to moc slávne. Len som bohužiaľ nevedela prečo – okrem ktorejkoľvek ingredience mohla byť chyba aj u nás HIT v tom, že od obeda som si nedala jedlo zmraziť, ale iba uložila do chladu.. kto vie? Zajtra sa teda asi pustím do dýňe, tentokrát samotnej, znova.

Po príchode dom znova hlad ako vlk, tak som schrúmala asi 3 mrkvy a dve lyžičky medu a bolo hotovo…

Piaty deň som prežila vďaka:

  • banánový shake,
  • dýňová polievka,
  • krůtí maso,
  • mrkvový šalát,
  • kafe a trochu jablkového cideru neboli moštu (tentokrát domáca výroba).

Zajtra asi nebude introdukce ničoho a znova-testovanie dýňe.

Zanechat Odpověď

