Phase 1 deň 4.

Dnešok bol kríza. Keďže je víkend, nechala som si raňajky až po venčení psa a štandardnom nákupe banánov a mrkvi, čo ma takmer stálo hypoglykemický šok (ale to preháňam). Dala som si banánový shake z 2 banánov a moc to nepomohlo, ale čakal nás deň plný domácich prác. Tentokrát bol z mlieka z lieskových orieškov, ktoré som urobila identicky ako mandľové… Musím povedať, že som bola stále KO a hrozne hladná.. tak som si na svačinu dala zasa shake.
Na obed som mala len obmedzené zdroje, tak som si spravila hovadzí steak, bol dobrý, ale už mám masa po krk…
Na svačinku ostalo jedno ošúpané jabĺčko (to bol tiež risk, lebo bolo tepelne neupravené) a tešila som sa, až bude večer čas variť.
Nikdy som nenachádzala radosť vo varení ako takom, a vždy som razila heslo, že príprava jedla by nemala trvať dlhšie ako jeho konzumácia a aha.. zrazu ak chcem niečo jesť (okrem strúhanej mrkvy), musím variť. Nie že by som na to mala čas, ale hlad je dobrý motivátor.
Večer som sa teda rozšoupla, urobila som dýňovú polievku, krútí vývar, jablkove pyré a nakoniec delikátne paleočinky. Konečne plné bruško… tak na hodinku:-)
cinky1
Zase sumár:
Zanechat Odpověď

