Phase 1 deň 5.

Piaty deň bol divný. Možno to bolo tým, že bol pondelok, ale od dopoledne to všetko nejak nešlo a obvyklá radosť z jedla z posledných dní neprichádzala, trávenie bolo jak keby naštvané a celý deň trochu zlobilo.

 

Snídaňu som zahájila obligátnym banánovým shakom z troch banánov a zistila som, že tri sú moc 🙂 Dovliekla som sa do práce, na sváču som si dala zbytok jablkového pyré zo včera, ktoré sa cez noc mrazilo. Po ňom tak nejak to už nebolo ono.

 

Na obed som mala dýňovú polievku, o dve hoďky som vyžobrala v kantýne za 70 Kč plátok kuracieho prsa, ktorý som si chcela do dýňovice nakrájať, bol tak hnusný (asi nedorobený), že som sí zničila dýňovicu a plátok šiel psovi.

 

Svačinka o štvrtej spočívala v dvoch jabĺčkach a dvoch mrkvách, zjedla som ich surové, jablká dokonca so šupkou, heč.
Večer sme šli do ikei, kde som aspoň ovoňala ikea jedlo a dala si kafe. Tento rituál voňania jedla sme dotiahli asi do dokonalosti, lebo keď si priateľ dáva nejaké jedlo a ja na ňho smutne pozerám, automaticky sa už pýta: „chceš ovoňať?“ ..a ja vždy ovoňiam a pýtam sa ho, ako to chutí… Pozeral tam na mňa mrkvový salát, ale kuchár nevedel, či je v ňom cukor a kúsky ananasu ma napokon úplne odradili (HIT – konzervované ovoce).

 

O pol deviatej večer – taký štandartný čas pre večeru v tomto režime – som si urobila paleočinky podľa tohto receptu. Neboli také krásne, ale naplnila som ich hruškovým pyré, posypala škoricou alebo kokosom. Tie so škoricou boli lepšie. Večer som sa snažila pomleť orieškové drte z mliek na múku a urobiť mandlové maslo – to mandlové maslo skončilo asi v 50% výroby a zhodnila som, že pár hodín spánku bude užitočnejších…

 

Obligátny sumár dňa:
  • banánový shake,
  • jablkové pyré,
  • dýňová polievka (s kúskom masa),
  • jablko a mrkva čerstvé,
  • paleočinky s hruškovým pyré,
  • kafe, kafe, kafe.
Zanechat Odpověď

