Phase 1 deň 6.

Už som si aj myslela, že na 6. deň zlupnem špenát a vrhnem sa na ďalšiu fázu, ale nejak ten 6. deň nevyšiel. Kebyže dodržujem pravidlá SCD, možno by som dnes nebola taká znechutená, ale komu niet rady, tomu niet pomoci.

Deň som zahájila klasikou, banánovým shakom. V práci ma čakal dobrý deň, v krabičke hruškové pyré a pred odchodom som z domu zobrala tri blumy s tým, že ja som predsa macher a prihodím si nové ovocie. Nejak som pozabudla, že hrušky som jedla naposledy pred SCD a tak sa mi to vypomstilo. Dala som si teda hruškové pyré a všetko bolo OK. O nejakú hodinku na to som zlupla jednu blumu a o hodinku začalo brucho protestovať. Nevedela so z čoho – lebo som si inteligent vlastne dala dve nové potraviny.

Na obed som ho skúsila utišiť krůtím vývarom, ale už to bolo pasé a zbytok dňa bolo zle-nedobre. Zavŕšila som to dojedením dvoch blúm čo sa kamarátili s tou prvou v sáčku, nejaký progres k horšiemu alebo lepšiemu nebol… Samozrejme som bola hrozne hladná (čo je už normálny stav) a okolo štvrtej som si šla kúpiť 1/2 grilovaného kuraťa a na posedenie masko zjedla. Ak by niekto non-SCD mal náhodou myšlienku, že sa človek z 1/2 kuraťa preje, vobec sa nemusíte báť, o hodinu som bola hladná… ono sa z masa človek až tak nenaje. Cestou domov som zjedla hrušku aby bolo dielo zavŕšené a ja si mohla blahoželať k premárnenému SCD dňu. Ak si to číta nejaký non-SCD, tak sa musí klepať po čele, že si to takto kazím, ale až budete 8-my deň na pár surovínách, tak sa človek ľahko prehmátne..

Aby toho nebolo málo, po príchode z práce (asi o osmej večer) sme šli behať. Vzhľadom na závody, na ktoré ideme o necelý mesiac, predĺžila som trasu na necelých 10 km. Bežalo sa tragicky a posledné metre som už musela ísť chodzou – asi už toho glykogenu nebude toľko, čo bývalo.. Doma som ešte musela navariť a výsledok bol, že som sa asi okolo polnoci našla v začiatku hypoglykemickej krízy, tj. slabosť a pocit na zvracanie, strašná únava a podobne krásne príznaky, tak som si v duchu vynadala, že som sa po behu hneď nenajedla. Zlupla som banán a lyžičku medu a pol hodinu prehovárala telo, že keď si lahnem, tak naozaj ráno nevstanem mŕtva.

Nie je to žiaden med.

Sumár dňa:

  • banánový shake,
  • hruškové pyré (!),
  • bluma (!),
  • krůtí vývar,
  • bluma (!),
  • hruška (!),
  • kura pečené,
  • banán,
  • med, kafe.
Zanechat Odpověď

