Phase 2 deň 1.

Tento deň začal ako Phase 1 deň a na konci som skončila niekde ďalej, tak som sa rozhodla, že nie je nad to sa posunúť do ďalšej fázi.

Ráno som po večernej hypoglykémii chcela telu ukázať aká som ja hodná, tak som si urobila dvoje raňajky – banánový shake a nastrúhanú mrkvu s jabĺčkom a madlami, ktoré plávali v pripravenom pre-madlovom mlieku. Obe som zlupla bez problémov a vydala sa do práce.

V práci ma čakal náročný deň a ešte mi ráno boli pridané povinnosti a tak začalo brucho protestovať.. ono je obvykle jediné, ktoré sa proti práci búri 🙂 To ma naštvalo, lebo už je to tretí deň, čo je to také nijaké a ja už strácam trpezlivosť.

Na sváču som zlupla jablkové pyré, čo nepomohlo, ani neuškodilo. Obedík bol krůtí vývar, čo zase nepomohlo, ani neuškodilo, ale vrchol znechutenia nad -snaha vs. výsledok- bol dosiahnutý. Navyše som bola trochu hladná a nechcela mrkvu, jablko a ani žiadne maso už vidieť. Okolo štvrtej som do seba dostala banánový shake, 3 mrkvy a kafe. Tak som začala brúzdať recepty a po práci sa vydala na lov surovín. Ešteže sú v Brne predajne otvorené aj do 20-tej.

Plná vybavenia som a vrhla na robenie večere, ktoré zahrňovalo introdukciu niekoľkých nových potravin, ale po posledných dňoch mi to bolo aj jedno (v skutočnosti sa jednalo až o dve nové suroviny – arašídové maslo a kypriaci prášok, ale človek už má posunuté hranice hrešenia :-). Na ďalší deň som si pripravila paleo chlieb v mikrovlnke s dýňovou polievkou a v ten večer som si robila palacinky z arašídového masla. Bola to mňamka a bruško bolo spokojné a ani neceklo. Takmer.

Sumár dňa:

  • mrkva-jablko-3 mandle namočené 24 h vo vode,
  • banánový shake,
  • jablkové pyré,
  • krůtí vývar,
  • banánový shake,
  • mrkva,
  • palacinky z arašídového masla,
  • kafe, čaj, voda.
Zanechat Odpověď

