Phase 2 deň 10.

Dnešný deň bola veľká challenge, lebo som si povedala, že dám šancu rajčinám. To je pre HIT krízové jedlo a jedlo, ktoré ma dotiahlo na diagnostiku HIT-ky a tak som sa dosť bála. Rajčiny som hrozne milovala a jedla som ich každý deň, ale potom som si spravila paradajkovú polievku, ktorá ma odrovnala. Ale stále bola šanca, že to bolo tým, že boli z pretlaku, čo je synonymum pekla HIT podobne ako kefír…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dnešný deň som ako slamenná vdova začala banánovým shakom a ešte som si v mandlovom mlieku dopriala trochu rozkúskovaného flapjacku.

Doobeda som sa len tak motala kade-tade po byte a popravde už ani neviem, či som mala niečo na svačinu, ale myslím, že nie. Na obed som si urobila dýňový krém s volským okom a k tomu tretí typ chleba – tentokrát z mandlovej múky s minerálkou.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bolo to mňamózne, až na to, že toho tuku bolo na žlčník trocha moc a asi hodinku po obede mi ešte obed ležal v žalúdku. Nevadí, nabudúce nebudem pažravá a dám si iba jedno vajo.

Strašne sa mi nič nechcelo robiť, rozumej variť, tak som odpoledne len ukusovala nejaké flapjacky a tešila sa na véču.

Až na to, že na véču som už tradične po toľkom orieškovom harašení nemala na nič chuť a tak som sa odhodlala degustovať tie rajčiny. Zlupla som takmer celých 300 g. Dobré.

Potom som si povedala, že je na čase spracovať gaštany, čo som dostala a pokúsila som sa urobiť gaštanové pyré. Popri tom som začala byť hladná, tak som si nastúhala mrkvu a nejaké jablká a zlupla to v rámci pokračovania večere.

Teraz ma nejak svědí polovina tela, ale možno len musím do sprchy 😉

Už som v tejto fázi na moj vkus dlho, ale stále podvádzam (ako ste si iste všimli). Trojka bude supr, ale ešte musím dať šancu tým fazolovým luskom. Je pravda, že z ovocia som nevyužila skoro nič ponúkané v tejto fázi, ale zožeňnte marhule alebo broskyne v marci v Brne…

Summary:

  • banánový šejk,
  • vejce-dýně-chleba,
  • flapjack,
  • rajčiny,
  • jablká,
  • mrkva,
  • kafe, glg moštu, čaj.
Zanechat Odpověď

