Phase 2 deň 2.

Neviem či to je príchodom jari, alebo príjmom arašídového masla, ale konečne nejaký príval energie. Ráno som začala banánovou už-klasikou. V práci ma čakal krásny deň, na svačinku som mala jablkové pyré – a ešte mi ostali dve arašídové placky zo včera – takže mňamka najvačšieho kalibru.

Obed som vyriešila famóznym a geniálnym dýňovým krémom s mandlových chlebom. Ten mandlový chleba je dosť ťažký, ale inak lahoda jahoda. Odpoledne nejaké vybavovačky v meste, kde som len cestou pojedla banán a domov prišla nečakane skoro-už pred piatou.

Chystala som sa zarobiť na SCD chlieb z kešu masla, ale smola – pri mixovaní kešu definitívne umrel moj ponorný mixér. To je v živote SCD dietára udalosť rovna tragédii, lebo sa už moc nenaje :-/ Najhoršie, že som ani nepomlela orechy do pekanového mlieka, takže už sa chúďatá máčajú vo vode druhým dňom.

Na večeru som vytiahla emergency kúsky morčacieho masa z mrazáku, to som mixla s cuketou. Príloha vám už takmer nechýba. Mňamka.

Sumár:

  • banánový shake,
  • arašídové maslo,
  • jablkové pyré s arašídovou placičkou,
  • dýňový krém a mandlový chleba,
  • hruška, banán,
  • morčacie (krůtí) maso s cuketou,
  • kafe, čaj, mošt.
Zanechat Odpověď

