Phase 2 deň 3.

Ráno som mala nečakane skorú vstávačku a druhým (závažnejším) negatívom bol pokazený mixér. Neostávalo nič iné, len si dať kafe s mliekom a banán a zbaliť propriety na nadchádzajúci deň: jabĺčka a vývar.

Celé doobedie som nemala moc času, tak som len ukusovala jablká.

Na obed som si dala krůtí vývar, ten bol oukej, krůta bio, fantázia. Po obede som si chcela ešte šupnúť dať kafe, ale nejak to nevyšlo a musela som ísť do Vaňkovy pre NOVÝ mixér… vybrala som Rhonson 555 a pán v Datarte mi ponúkol službu blesková výmena, čo jest, že keď sa mixér pokazí, tak ho prinesiem a dostanem ihneď nový. Dvakrát som sa uistila, že to platí aj keď zhorí motor a dvakrát som dostala kladnú odpoveď – čo z toho vyplýva? Že už predo mňou žiadne oriešky neutečú!!

Tam ma chytil hlad, tak som si v Pande kúpila grilovaný kurací plátok, masa bolo viac a plátek bol lacnejší než u nás v kantýne, takže spokojnosť veľká. Cestou domov som šla okolo Food Marketu – dočista som na tento obchod zabudla! Kedysi som na Food Maket čítala recenziu a vravela si, že tam musím skočiť, ale úplne mi to vyfučalo z hlavy. Je to iná verzia Sklizena, majú aj veci nesklizené v ČR, ale inak spokojnosť – konečne som zohnala mandlovú múku. Vzala som si od nich aj mrkvu a chleba pre priateľa a deň bol hneď krajší.

Doma som už nejak nestíhala, kamarát chcel niečo vyriešiť do práce a ja som bola hladná, zjedla som perfektné koláčiky a uvarila jablká, tiež už zostali nedotknuté.

Večer sme šli na ples, kde bol raut. Podávali kuracie stehná, ale boli docela hnusné, tak som to prežila na vode a kafe. Po príchode v noci samozrejme hlad ako prase, tak som si rychlo urobila banánový shake 🙂

Sumár:

  • banán
  • jabĺčka
  • krůtí vývar
  • kurací plátok
  • perfektné koláčiky
  • kúsok kuraťa
  • banánový shake
  • čaj, kafe, mošt.
Zanechat Odpověď

