Phase 2 deň 5.

Druhý deň víkendu, nádhera. Ráno som začala banánovým smoothie, ktoré bolo nič-moc, lebo prezreté banány a HIT si moc nevoňajú, ale naozaj to ostalo len na úrovni nevonania (ranná dávka endogénnej DAO ma asi zachránila).

 

Potom som sa pustila do robenia koláčikov a iných pochutín a keďže ma psy zobudili o šiestej, všetko som krásne postíhala ešte doobeda.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Piekla som dvoje koláčiky, jednak som chcela vyskúšať perfektné koláčiky z mandlovej múky a jednak som už mala tri dni otvorené okno v prehliadači s jablkovými spicy koláčikmi.

 

Okrem toho som piekla múky a urobila si nové lieskoorieškové mlieko – na ňho som doma ukradla nádobu 🙂

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Stále mi to nestačilo a keď som uvidela 500 g balenie kešu, urobila pokus o maslo z kešu podruhé. Tentokrát som ho s prestávkami robila asi 3 hodiny, lebo som nechcela spáliť mixér. Nabudúce to bude za hoďku určo hotové.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Zo všetkého som v medzičase ujedala, k obedu som sa dostala až okolo tretej a urobila som si kuracie prsia s dýňovým krémom (tentokrát z maslovej dýne, ako má byť:-)

 

Potom už len kafe a mrkvový salát a hor sa do Brna.

 

Keď som dorazila, tak som zlupla jabĺčko, zase ako veľký macher so šupkou, čo nebol moc chytrý nápad a trávenie moc nadšené nebolo. Mala som plné zuby sladkých pokrmov a nutne som túžila po niečom slanom, tak som si na večeru rýchlo urobila preclíky, na ktoré som už mala dlho zálusk. Ale čo si budeme hovoriť, trocha soli kokosovú a mandlovú múku proste neoklame. Kráľovstvo za kaiserku s maslom a soľou.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

A keď už sme pri tom, už ma to neustále varenie pekne s… ..len aby si niekto nemyslel ako ma to hrozne baví 😉

 

Sumár:
  • banánové smoothie,
  • koláčiky,
  • kuracie prsia a dýňový krém,
  • mrkvový salát,
  • jablko,
  • preclíky,
  • kafe, voda, mošt,
  • počas varenia ujedanie – mám pocit, že kilo kešu orechov.
Zanechat Odpověď

