Phase 2 deň 6.

A máme tu 6-ty deň našej úžasnej phase 2. Píšem to už deň siedmy, takže plná optimizmu a vitality ako to po ránu býva. Včera ráno som mala zase snídaňovú krízu, lebo banán som už nehcela ani vidieť :-O Keďže sme stále mali v ledničke ten žltý melón, povedala som si, že je správny čas na další hriech a zlupla som polovinu melóna spolu s nejakými dvoma koláčikmi, ktoré ostali od včera.

Na sváču som si dala druhú polovinu melóna (nebudeme provokovať HIT dlhým skladovaním predsa!) a zase schrumstla zbytok koláčikov a praclíkov zo včera. Výhodou tejto diéty je, že vzhľadom na množstvo potravín je konzumácia koláčikov priam nevyhnutná pre život. Ale večer už nič sladké ani nemožete vidieť. Pred obedom ma trochu pozlobilo brucho, ale to bolo tým, že sa všetci rozhodli, že ma naser… práve v pondělí. ..aká to náhodička.

Na obed som si dala kurací vývar a varené jablká (to isté ako pyré, len díky tomu, že som ich robila v čase mŕtveho mixéra, nemala som ich ako pomixovať) a nejakú lyžicu arašídového masla, aby som náhodou nezhubla 🙂

Sváča už bola doma, už som si kúpila svetlozelené banány a tým pádom si urobila shake so zbytkom pekanového mlieka.

Na véču som s láskou v srdci krájala KONEČNE žampiony. Takže cuketa, žampiony a hovadzie maso, jaká to mňamka! O dve hoďky zase hlad ako prasátko, ale už nebolo nič navarené ani napečené, tak som ho prepila moštom. I tak dobré…

Sumár:

  • žltý melón,
  • koláčiky a praclíky,
  • kurací vývar,
  • varené jablká,
  • banánový shake,
  • hovadzie maso so žampionkami a cuketou,
  • kafe, mošt.
Zanechat Odpověď

