Phase 2 deň 7.

Dnešok píšem výnimočne večer, lebo som po takej dobrej večeri a bojím sa, že by som si to zajtra už nepametala.

Ráno sme mali s Oříškom skoré vstávanie, tak som varila snídaňu o 4-tej ráno, blé. Dala som si smoothie a kafčo a valila do práce. O osmej som si to zopakovala. Potom som bola odrezaná od jedla až do pol dvanástej a skoro som umrela od hladu 🙂 Dnešný deň bol deň salátovej okurky a introdukcia prebehla výborne. Zjedla som ju celú presne vtedy.

Na obed sme mali pracovno-spoločenské mecheche v noemovej arche, čo je pri hypertesku v krpoli. Jedlo drahé a interiér hogo-fogo, ale obsluha je milá a snaživá. Z trojchodového menu som si dala 1,5 menu: polievka bol kachní vývar, tak ten som si vypýtala bez nudlí a dobré. Druhé mali buď rizoto (to by neklaplo) alebo vepřové niečo so švestkovým niečím a nejakým muffinom, tak som si vypýtala len to vepřové niečo (aj keď vepřa skoro nikdy nejem) a boli hodní, lebo mi k tomu dali aspoň okurkový salát, keď som iné nemohla. Ostatní mali aj dezert, nejaká variácia na creme brulee – menej fajnová ale s drsnejším designom. Všetko by bolo supr, až na to, že ma asi po hodine začalo škrabať v hrdle, bolieť hlava a také tie príznaky čo navodzujú pocit „chcem si zaliesť s knižkou a kakaukom do postele“. Nevedela som, či je to nejaký supr histaminový fór, alebo majú blbú klimatizaci, lebo na tú som tiež citlivá (ja vám hneď poviem keď máte zanesené filtry:)

Tak som sa dokvedlala do práce, niečo urobila a pobrala sa domov cez obchod s obvyklým nákupom. Doma ma prepadol hlad, tak som pojedla nejaké kešu a pustila sa do robenia chleba.

Keďže mi začala opúchať sliznica nosa tak som si povedala hop alebo trop a zabehla som si ku kamoške vyskúšať horolezeckú helmu, dokopy to bolo iba asi len 30 min behu, ale stačí. Kým som bola pre poštu, tak mi pes zožral polovičku famózneho chleba. O to famóznejšiu som si spravila večeru. Ako poistku proti chorobe som „ukuchtila“ šalviový čajík zo šalvie ručne natrhanej od priateľovej mamky s medíčkom. Yummy.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zanechat Odpověď

