Phase 2 deň 8.

Streda bol strašný deň. Jednak som ráno musela vstať skoro, aby som dorobila resty a čakalo ma plné nasadenie v práci. Ráno som sa zobudila s podivným pocitom v hrdle, ale vykloktala a šlo to. Banánový shake na raňajky, može byť. V práci som si ešte ráno rada jablkové pyré a pustila sa do neúspešného dňa.

Vydržala som to asi do 12-tej a vypýtala sa od šéfa dom (stejnak som tam už skoro 8 hodín tvrdla) a cestou som zlupla jablkové pyré – pokračovanie.

Mala som hroznú chuť na žampiony (zase), tak som si ich urobila, tentokrát s kůrtím masom a cuketkou. Bola to zase mňamka, ale hotové som to mala tak o tretej.

Poobede som musela plachtiť do vaňkovky kúpiť mandlovú múku a nejaké prkotiny v interspari, hlad ma chytil cestou domov a to som zlupla dve švestky. Doma som si dala shake do tretice. Keď ho miluješ, nie je čo riešiť 🙂

Večer som len skúšala nejaké musli, aby som bola ready na zajtra a časť som zlupla, bola to dobrota a recept pridám. Hlad som večer mala, ale nemala nič na jedenie, tak som to nejak zazdila…

Inak bol to krízový deň. Mala som nespecifický pocit v hrdle a upchatý nos a celé brucho sa búrilo proti absolútne všetkému, čo do ňho prišlo. Tak to máme s HIT a nemocí.. ach jaj.

Sumár:

  • banánový shake,
  • jablkové pyré,
  • žampionky s krůtou a cuketou,
  • nejaké to SCD musli.
Zanechat Odpověď

