Phase 2 deň 9.

Dnes mal byť deň, kedy som mala ísť na lyže. Nešla som. Poctivo som to oplakala, ale upchaný nos, teplota, totálna slabosť (nie vždy zaspím na obed v šaline 🙂 a trojdňový prechodový výlet v 3000 mnm nejdú mojmu rozumu dokopy a telo nadávalo, že už som si ho vraj zničila dosť a nemám byť blbá. V hre boli aj dalšie komplikácie a ak by som šla, asi by som si to zbytok dubna vyčítala. Ale možno to bude naopak a budem si zbytok dubna vyčítať, že som sa nehecla. Uvidíme, ako zajtra vstanem, ale Murphy je všadeprítomný a očakávam, že sa prihlási. Kurňa jak ma to štve 😦

Ráno som musela na skok do školy, takže ráno banánová klasika. Keďže mi nebolo úplne dobre, tak som nemala ani chuť nič jesť doobeda. Musela som znova skočiť do vaňkovky, lebo som pri robení musli zistila, že mi nefunguje nožový mixér. Na demonštráciu tejto poruchy som samo-sebou vzala mandle a tým som si overila, že nový Rhonson mandle poseče. Pani na reklamáciách som vysvetlila, že funkčnosť mojho mixéra je otázkou života a smrti hladom, tak bola ochotná 🙂

Domov som sa dovalila obvešaná ako vianočný stromček okolo jednej, stále som nemala hlad, ale povedala som si, že som naposledy mala banánový šejk o šiestej ráno, tak je to už trochu divné. Nasilu som natlačila cuketu-hlívu-kura-volské oko a dokonca s chuťou.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

O druhej som to zalomila druhýkrát (prvýkrát som si pospala v šaline cestou dom). Vstala som asi o pol štvrtej s viac-menej istotou, že nemám šancu dať tie lyže. Osud sa mi to snažil naznačiť roznymi sposobmi, že tam nemám ísť, ale keďže som vynaliezavá, tak som mu vždy unikla (chybou v lekárni som musela ísť znova do vaňkovky, neschopnosť mixéra pomleť oriešky esenciálne pre moju vysokohorskú stravu, v my food marketu posledné balenie mandlovej múky) ale naštval ma tým, že mi nechal zplesnivieť celú moju lieskoorieškovú múku!! Teda to bola asi moja blbosť, lebo som ju schválne sušila, ale dnešné svetlo hrialo cez okno príliš a dóza sa zaparila (aj keď bola otvorená) a za pol dňa bolo hotovo. Tak som urobila musli tyčinky pre ostatných členov výpravy a klukom do auta som upiekla perfektné koláčiky z mandlovej a pekanovej múky a flapjacky a bolo hotovo.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Uležané cesto na pekanové perfektné koláčiky pripomína puding 🙂

Neviem presne čo ako chutilo, lebo čiastočne zase prichádzam o chuť, takže všetko chutilo nejak sladko a podobne 🙂 Ale Oříšek vravel, že pekanové perfektné koláčiky chutia ako Vianoce, alebo také niečo.

Večer sme pobalili a vyprevadila som klukov na cestu a ja smutne ostala doma. Mám veľký hlad, ale nič na jedenie (ak nerátam nejaké sladké veci, ktoré už nechcem ani vidieť), tak si asi lahnem spať…

Sumár:

  • banánový šejk,
  • njáke mandle behom testovania mixéra,
  • cuketa-hlíva-kuře-vejce,
  • perfektný koláčik (asi 2) a flapjack musli (asi 20 g),
  • jabĺčko… a inak nebola na nič chuť.
Zanechat Odpověď

