Phase 3 deň 1.

Fazole-nefazole, rozhodla som sa presnúť do 3. fázi. Proste to inak nešlo. Keď som videla recept na květákovú kašu a s potešením zistila, že květák je na programe už v najbližšej fázi, proste to inak nešlo.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Tretia fáza je veľmi priaznivá, konečne budem cheatovať menej, lebo tu máme orieškové múky a je plná ovocia a zeleniny, ktorej začiatok jari a dovoz zo štátov EU a štátov mimo EU praje. Jupí jou.

 

Ráno som si dala banánovú klasiku a k tomu musli a celé dokopy, no nebíčko v papulke, ale s tým musli to bolo šialene sladké, takže nabudúce ostanem pri klasike s mandlovým mliekom.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Na sváču som si dala zase polovinu žltého melóna, lebo som ho našla v Albertovi za 50 kč, no nekup to. No a fanfáry, na obed onen květák. Neodolala som kaši, lebo už len predstava KAŠE, ktorú mám hrozne, hrozne rada, bola proste neodolatelná.. ach! Samotné varenie bol zážitok sám o sebe a je podrobne popísaný v recepte na túto kašu a lá moja skúsenosť. Vyzerá to ako ozajstná kaša a spoločne s krůtím masem a milovanými žampionami s cuketou to vyzeralo ako nádejný obed.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

No, zbytok kaše je v mrazáku a keď sa zase odhodlám, tak si ju dám. Ten květák asi znášam v pohode, ale ešte ho pre istotu raz otestujem. Na sváču padla druhá polovina melóna.

 

Večer som si dala ešte dojezd obeda, tentokrát bez kaše. Bože ja som nepoučiteľná. Už by som si mohla zapametať, že čo nejzem na obed mám dať iným a nie dojedať večer. Proste chladnička-nechladnička, nie je to ono a histamin trochu prudil.

 

Okolo jedenástej večer ma prepadol hlad, tak som si dala ešte musli s mandlovým mliekom. Najprv som si vyčítala, že jem takto na noc, ale keďže som napokon nejak stratila pojem o čase a šla spať okolo jednej, ani mi to nevadilo 🙂

 

 

Sumár:
  • banánový šejk,
  • musli,
  • žltý melón,
  • kaša + krůta + žampiony + cuketa,
  • čaj, mošt.
Zanechat Odpověď

