Phase 3 deň 10.

Vzhľadom k nakopeniu práce som sa do utorka nakopla už o piatej ráno. Má to svoje výhody aj nevýhody, nevýhoda bola tá, že som pojedla všetko musli snáď čo som mala do nášho odchodu o siedmej 🙂 Na snídu klasika so smúthie.

Do práce som si sebou vzala žltý melón a nejaký banán a povedala som si, že stejnak cez obed musím do mesta, tak si niekde kúpim jedlo. Ako som plánovala, tak som aj spravila a kúpila si na Českej v okienku 1/2 kuraťa. Trochu ma znepokojilo, že boli vraj urobené o 10,30 a už bolo po 12-tej, tak som si pekne koledovala o nejakú HIT krízu, ale hlad bol silnejší a ja som brala všetkými desiatimi.

Cestou som sa stavila v zdravej výžive po slnečnicu a med a v zelovoci po bežnú nálož. Keď som si v kanclíku vyložila tu drůbež tak sklamanie velké – kura bolo nedopečené, ešte rúžové. Nie moc, ale campylobaktera neprosím. Takže 60 kč putovalo do koša a ja som rozlúskala všetok hrach, čo som mala a zapatlala to arašídovým maslom. Moje obedy fakt stoja za to.

Doma som sa rozhodla urobiť dýňové oči, nakoľko som mala aspoň dýňu. Mňamka ako vždy. A potom sa už šlo spať.

Sumár:

  • kopa musli,
  • smúthie,
  • žltý melón,
  • hrášok,
  • arašídové maslo,
  • dýňové oči,
  • kafčo, čaj, mošt.
Zanechat Odpověď

