Phase 3 deň 11.

Streda bol najhorší deň týždňa. Jednak som mala strašne vela práce a z práce prišla domov až okolo siedmej, ale ešte som mala nejakú prácu na dokončenie do štvrtka rána, tak to tak nejak vyšlo, že mi nebolo súdené spať.

Ráno sa začalo štandartne, musli+mlieko a smúthie, som zvedavá, či budem niekedy jesť niečo iné…mám pocit, že nie 🙂 Potom šup do práce, v pauzách som jedla hrach a musli. Na obed som mala mať delikatesu – dýňové pyré so šmakounom. Šmakouna som zvolila s prírodnou aroma, čo by mal byť naj-v pohode, lebo som chcela nejaký zdroj bielkovín. Bohužiaľ, to nebolo moc chutné, tak som zjedla asi polovičku.

Potom som už zase musela lietať kade-tade a odpoledne som už len zlupla banán a tešila sa domov. Doma to teda žiadna výhra nebola, nenapadlo ma nič kreatívnejšie než hlívu s cuketou a krůtím masom, čo je asi najrýchlejšie a najjednoduchšie jedlo.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Večer som ujedala oriešky a v pravidelných intervaloch počas noci sosala musli s mliekom. To bola teda noc :-/

Zanechat Odpověď

