Phase 3 deň 12.

Nejak sa tá noc teda prehupla do štvrtka a ja som zase posnídala musli (už asi tretiu porciu od polnoci), smúthie a kafčo. Hor sa do práce takmer mŕtva, sebou som si žiadne jedlo nebrala.

Z práce som sa vymotala naštastie okolo obeda, lupla do seba nejaké to arašídov
é maslo, cestou som si kúpila hrášok, ktorého som kilo úspešne ešte pred príchodom domov vylúskala. Doma som sa rozhodla, že je akorát čas ísť spať.

Po zobudení som čo-to poklidila a keď som si uvedomila, že som zase celý deň nič moc nejedla, tak som sa rozhodla pre kráľovkú večeru a to, baconandeggs s žampionikmi. Lahodka! Keď k tomu prihodíte chleba a rajčata, spolahlivo to zasýti aj non-SCD stravníkov.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ten jedálniček začína byť dosť odpudzujúci, že? 🙂 Ale fakt to tak je – pokiaľ si človek nenavarí, tak sa fakt nenaje :-/

Zanechat Odpověď

