Phase 3 deň 13.

Piatok bol hektický deň – ráno sme vstávali skoro, dala som si musli s mliekom a banánové smúthie, lebo jahody už došli 🙂 V práci som robila ako divá a do toho jedla len nejaké balasty – mala som hrášok a musli. Povedala som si, že pojdem skor z práce na najem sa nejak cestou. Ešte som musela ísť vybrať mp3-ku a myslela som si, že si kúpim nejaké jedlo.

Nakoniec na to neprišlo, dovalila som sa domov, rýchlo sa začala baliť na horskú výzvu, na ktorú sme o šiestej mali odchádzať. Cestou sme chceli ísť nakúpiť a povedala som si, že si vezmem nejaký kurací plátok. Doma som si ešte raz dala musli a pojedla nejaké oriešky a zabalila jedlo na cestu.

Samozrejme, že sme si zabudli kúpiť tie kuratá v tresku 🙂 tak sme si na nádraží v olomouci kúpili telecí gyros. Ja som dostala telecí gyros do misky – len samo maso a Oříšek si ho dal normálne v bulce. Bolo to faaakt mrte dobré.

Večer sme došli na výzvu, zaregistrovali sa a kluci ma hodili do penzionu, lebo oni štartovali večer a ja až ráno. Večer som už len pojedla asi 50 g kešu a šla spať.

Zanechat Odpověď

