Phase 3 deň 14.

Dnešný deň bol test tohto režimu, nakoľko sme fičali horskú výzvu, dogtrek, 36 km. Ráno sme sa zobudili s mojim psom Ebi v penzione s taškou plnou jedla 🙂 Ráno som vstala o hoďku skor ako budík, dala som si musli s mliekom. Tentokrát som ale výnimočne použila mlieko z obchodu (mandlové). Obsahuje cukor, ale inak to nešlo, ale dala som asi deci všeho všudy. K tomu kafe z automatu. Rýchlo sme sa poobliekali a šli sme na vláčik, cestou sme si dali s Ebinkou dva banány.

Do Koutů sme dorazili pol hoďku pred štartom, tak to bolo veľmi hektické – rýchlo k autu, doplňiť neperlivu magnezku do camelbaku, namazať vazelínou, vymeniť nakoniec triká (bolo teplo) a zabaliť fíky! Desať minut pred štartom som ešte hladala záchodky (naštastie bez fronty) a pri odpočítavaní napájala moju novú úžasnú mp3 sony 🙂

Nakoniec sme štartovali posledné, lebo som dúfala, že tak nejak všetci pojdu a my sa nebudeme hnať. Lenže som nebola ani zahriata a v triku bola zima, tak sme nakoniec museli kopu ľudí predbehnúť. Prvé 1-2 km to bol davový pochod, potom v lesíku sa to trošku rozvolnilo. Prvé dve hoďky bola stúpačka, to sme riešili s Ebkou tak, že sme hodne pili a dali si sušené fíky. Na prvej kontrole (asi 12. km) sme zlupli banán a dala som si práškovú dextrózu. O tri kilometre ďalej bola občerstvovačka, tam som si dala dve jablká (požičala som si nožík na ošúpanie) a rozlúpala som polovinu pistácií a ešte šupla dextrózy. Eba si na občerstvovačke dala piškóty a bebe keksy.

HV

Išli sme ďalej, myslela som si, že si dáme pauzu na nejakom 28. km, ale od 24.-25. km to šlo kontinuálne hore a netvárilo sa, že to plánovalo nejak skoro končiť, tak sme s Ebkou cestou posvačili – znova banány, dojedli sme pistácie a ešte sme zjedli celé balenie kešu, trocha dextrózy a voda. To nám do pohody vystačilo do cieľa. V cieli nás už čakal milovaný melón. Ebka si dala moje cieľové jedlo od organizátorov – nejaké maso s nokmi.

Cestou dom sme sa stavovali u Oříškových rodičov, kde som do seba dala 2 domáce vajíčka (ach, domáce vajíčka!) a dve porcie gulášu (maso s cibulí, mňamka), čímž som akože introdukovala cibuli.

Domov sme ledva došli a mrtví zalahli.

Sumár:
výzvu sme zvládli s:

  • 4 banány,
  • asi 4 lyžice dextrózy,
  • 10 fík,
  • 100 g kešu
  • 100 g pistácií v slupce.. příšte si vezmem aj kešu solené.

potom:

  • 1/2 melóna,
  • 2 vajcia,
  • 2 porcie gulášu.
Zanechat Odpověď

