Phase 3 deň 2.

Pri liste potravín (ktorý sem musím nahodiť), ktoré sa v tejto fázi možu a aktuálne nabídke Billy bolo jasné, aká potravina bude na rade:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Áno, tieto všetky boli moje 🙂 Ach! Deň som ale začala s musli v mandlovom mlieku, lebo som si prispala a musela ísť vyvenčiť psa.
Okolo jedenástej som sa konečne rozhodla, že už som dostatočne hladná na nové smoothie, tentokrátbanánovo-jahodové, samozrejme. Páni to vám bola mňamka. Jahody klasika z dovozu, neboli úplne dozreté, ale čo by sme chceli. Pozor, pre HIT sú jahody ošemetné, ale ja som si povedala, že aj kebyže čo, proste jahody mi vadiť nebudú!!
Na obed sa mi nič nechcelo, tak som si dala klasiku – dýňové oko. Popri tom som pojedala musli, tie su tááááááááááák dobré. Ja som úplný fanatik do slnečnicových semiačok, takže mňamózka.
Na odpolední sváču som si zopakovala nové smoothie s jahodami – parádička.
Na večeru som sa rozhodla spraviť banánové paleočinky s čím iným, než jahodovou polevou. Bez ohľadu na to, ako nechutne to vyzerá, sú to len rozmixované jahody.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tie biele zrná je vanilková fruktóza, ale skor som ju tam nechala. Inak to bolo mňamózne… tá nakyslá chuť nedozretých jahod pekne doplnala sladkost palaciniek. Za mňa dobré.
Sumár:
  • musli s mandlovým mliekom,
  • banánovo-jahodové smúthie,
  • dýňové oko,
  • paleočinky s jahodovou polevou.
Zanechat Odpověď

