Phase 3 deň 4.

Všetko by bolo písané v inom štýle, keby som sa práve nepopálila o remosku (ako ostatne každý deň) a nezistila som, že tá mrcha milovaná mi ničí moje pečenie. Proste jak sa naštartuje, tak potom hreje jako blázon a mne všetko horí. Nádherečka, však?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ale pekne popriadku. Dnešný deň bol deň listového šalátu, ktorý všetci poznáme a ktorého fotku sem dávať nebudem. Pochybujem, že by fotka šalátu u niekoho evokovala myšienky ako „jee, šalát, ten by som si dala…“ atd. Taktiež je treba sa brániť stereotypu a nebudem sem pchať fotku každého nového jedla. Ok, priznávam, mala som to v pláne, len som to prekaučovala a je veľa hodín, aby som to naprávala.

Ráno sme začali -zase- tou jahodovou delikatesou (sme machri, že máme stále jahody a ešte bude na zajtra heč!) a keď som si sypala musli do mlieka tak som si uvedomila, že áno, dnešok bude asi prežierací deň. V tretej fázi sa už dá totižto solídne prejedať aj bez toho, aby človek cheatoval. Tak ako vyzerá taký žrútsky deň v SCD pojímaní?

Po príchode do práce a nejakej chvíli som sa rozhodla, že dosť bolo utrpenia žltého melóna v chladničke.. lup a polovica bola vo mne! Doobeda som pojedla musli a jabĺčko. Na obed nebol obed, lebo kantýna nevarila kura a za plátok kravy veľkosti 5×5 cm sa mi 60 kč nechcelo dávať. Tak som si dala musli do mlieka a poobedovala snídani.

V rámci odpolednej sváče som postupne zjedla nasledovné: musli, jahodovo-banánový šejk, druhú polovinu žltého melóna a kafe.

Úplne seriózne som bola prejedená ovocia a tešila sa domov. Recept som mala vybraný už týždeň – robila som Kašulkin zelený jarný šalát. Aha ako dobre vyzeral:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

K tomu sme si dali volské oká s obľúbenou zeleninou a bolo hotovo.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ja som ešte musela ísť uloviť jedlo na druhý deň, tak som piekla musli a chcela som kamarátke urobiť perfektné koláčiky, ale nejak sa nevedia urobiť. Asi nabudúce pojdem presne podľa receptu. Samozrejme, že zo všetkého užieram 🙂

Sámur:

  • smúthie,
  • melón,
  • musli,
  • kašulkin famózny jarný šalát,
  • oká s hubami a cuketkou,
  • ujedanie všetkého, čo pečiem!
Zanechat Odpověď

