Phase 3 deň 5.

Nejak som sa pozabudla v písaní blogu. Ono toho bolo zase nejak moc a jedla som stále to isté až mi z toho už šibe. Takže štvrtok:

snídaňa bola klasika – banánovo-ešte stále jahodové smúthie, do školy som si zobrala musli a žltý melón a obe padlo za vlasť.

Na obed kura nemali, tak som si dala na obed musli s mliekom a vyjedala všetko ovocie čo som našla (melón, jablko), všetku zeleninu čo som našla (mrkva) a vylúpala asi kilo hrachu.

Keď som prišla dom tak som už pomaly ani nemala na nič chuť. Mala som ale kúpenú červenú repu, ktorej bol deň.

Urobila som si mrkvovo-repný šalát, a bol to teda pekný hnus. A ešte mi aj potom bolo špatne. Takže recept nečakajte, nechcem vás otráviť 🙂

Zanechat Odpověď

