Phase 3 deň 7.

Už to tak prišlo, že som týždeň na 3. fázi. Po náročnom sťahovaní včera sme boli radi, že v sobotu budeme „len“ doma triediť bordel. Tak ako to dopadlo – ráno som dostala eňo-ňuňo snídani banánového smúthie a mandlového mlieka s musli a kafíčka, tentokrát made by Oříšek.

 

Doobeda sme čo-to robili a ja som iba ujedla musli, na obed som servírovala krůtu so žampionami a špenátovými listami. Ja som si dala k tomu mandlový chleba, ktorý som vyštráchala z mrazničky. Bola to dobrota, škoda len, že mi začalo byť nejak nepekne. Ono už mi nie je úplne 100% niekoľko dní, ale zajtra mám „big day“, tak mám možno nervy z toho.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

O dve hoďky sme si dali dezertík – žltý melón s mangom a ja s musli a Oříškovi som tam roztopila 72% čokoládu, no hádajte, kto to mal lepšie..

 

Asi o pol siedmej sme sa rozhodli, že už si naozaj musíme ísť zabehať, tak sme sa šli pozrieť na priehradu (ja som ju nevidela) a všeho všudy to dalo nejakých takmer 12 km, síce som dúfala, že tento víkend dáme aspoň 20, ale čo nie je tento týden, može byť příští 🙂

 

Po behu som zlupla lyžičku dextrózy a nejaké musli a hor sa do treska na nákup. S nákupom sme si priniesli nejaké ovocie tak spravil Oříšek na véču ovocnú misu – mango, žltý melón a jabĺčko a bolo to mňamózne.

 

Zanechat Odpověď

