Phase 3 deň 8.

Tak mám veľký deficit v zápiskoch, tak to idem dohnať 🙂
V nedeľu nás čakalo príjemné malovanie izby a mňa nejaká prednáška, ráno pohodička, dali sme si jahodové smúthie, ja obligátne musli s mliekom, standardní mňamku. Na prednášku som si zabudla vziať jedlo, ale zachránil ma aj v nedeľu otvorený albert, kde som si kúpila 2 banány. Haleluja.

Miesto obedu sme boli v hornbachu, tak som kúpila aspoň pistácie a mandle, ktoré sme poctivo cestou zobali a ešte mali milovaný hrášok, ktorým som sa skoro dojedla 🙂

Obed bol teda asi až o štvrtej a dali sme si africkú kravu, ktorú som nazvala preto tak, lebo jediný recept s kešu a orechami sa tiež volal nejak africky. Ale kombináciu s mangom som rýchlim googlením nenašla, takže je to nejaký moj výrobok 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Inak to hovězí mas v papiňáku je nebíčko v papulke, lahodka, 100 %.

Na večeru sme si spravili mňamózne palačinky, ktoré vznikli tak nejak mixom receptov.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Takže sumár:

  • smúthie,
  • musli s mliekom,
  • banány,
  • africká krava,
  • palačinky,
  • mandle, pistácie, hrášok,
  • kafčo a mošt.
Zanechat Odpověď

