Phase 3 deň 9.

Pondelky sú strašná otrava. Povedala som si, že ráno treba začať pozitívne a začala som ho obľúbeným trojbojom: jahodové smúthiemusli s mliekom a kafčo.

 

V práci dobré, dala som si zase nejaký žltý melón a tešila sa na obed, ktorý nebol nič iné než milované musli s mliekom. Okrem toho som si vzala ešte jedno nasomrené jablkové pyré z mrazáku, to bol dobrý krok a s láskou ho uzobávala. Myslím, že tým moje zásoby v ten deň skončili. Ale aspoň toho musli som pojdela dosť a myslím, že som to korunovala lyžicou arašídového masla, ktoré som konečne kúpila v tesku (iba to celoarašídové nemá pridaný cukor, ale nechutí nič moc). A pila som mošt.

 

Na niečo ako svačinu som víťazoslávne vytiahla papáju z chladničky, ktorú som jedla asi 1x. Kto ju nejedol – zrelé sú žlté a sú hodne sladké.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Do ovocnej misky s dvoma druhmi melóna a jahodami padla ako riť na šerbeľ.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Na večeru som už nemala na nič chuť a tak som si urobila iba modifikáciu Kašulkinho šalátu: mrkva, hrášok a salát so sezamom. Ten sezam zo zdravej výživy je naozaj pecka!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Napsat komentář