Sypané musli II

Všetky recepty na SCD musli sú na jedno brdo, ale variácia, ktorú som skúšala na druhý krát bola: http://civilizedcavemancooking.com/grain-free-goodies/paleo-almond-honey-granola/. Odvahu na toto musli som zbierala dlho, lebo som nevedela rozlúštiť, čo je presne almond pulp. Ak chcete vedieť, je to to, čo vám ostane po mandlovom mlieku, ale vysušené (čiže niečo ako múka z celých mandlí ale nie tak najemno pomletá). Toto musli sa od predchádzajúceho receptu líši hlavne použitím ovocia.

Skúsila som teda obe a nakoniec som si zvykla robiť mix oboch receptov, na ktorom som už seriózne závislá. Robím to od oka a vždy je trošku iné 🙂

  • 100 g slnečnicových semiačok,
  • 3-4 lyžice napučaných orieškov (mandle, lieskové atd) – toto množstvo je velmi variabilné 🙂
  • 2 lyžice strúhaného kokosu,
  • 2-3 lyžice medu,
  • 3 lyžice olivového oleja
  • 1/4 lyžičky sody bikarbony,
  • 1/4 lyžičky soli,
  • 2 figy a 2-4 datle.
Semiačka a orechy do mixéra, datle a figy na malé kúsky a do mixéra, pridať kokos a suché ingredience, potom mokré a premiešať.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pečiem to v remoske na pečiacom papieri, prvá várka je tak 15 min, potom tak 5 min. Akonáhle je to hnedé, dávať pozor/vypnúť, lebo behom 5 minút to zhorí. Inak najradšej to mám tak, keď sa to v remoske jak keby roztečie a potom po vychladnutí to lámem na kúsky. Lahoda. Po upečení, vychladnutí a nalámaní to nechávam v noci alebo dlhodobejšie v chladničke, lebo máme v byte teplo a ten med to až tak nedrží.

V dni, kedy jem len musli a ovocie mi táto porcia vydrží na deň.
One thought on “Sypané musli II

  1. Pingback: Zoznam receptov |

Zanechat Odpověď

