Sypané musli

Dala by som si musli. A chcela som nejaké musli na snídani na výlet. A tak som si jedny našla na nete. Napriek množstvu cheat ingrediencií, som neváhala. Origiál recept je tu: http://glutenfreescdandveggie.blogspot.cz/2013/05/grain-free-tree-nut-free-crunchy-cereal.html

Ja som na originál recept nemala gule a urobila som ho nasledovne:
  • asi 70 g slnečnicových semiačok,
  • troška nabobtnaných mandlí,
  • 50 g kokosových plátkov,
  • 3 lyžice medu,
  • 1 lyžica olivového oleja,
  • 1 lyžička vanilkovej esencie,
  • 1/8 lyžičky prášku do pečiva,
  • 1/8 lyžičky soli.
Slnečnicové semiačka, mandle a kokosové plátky som hodila do mixéra, ktorý mi ich nepomlel, tak som musela zabojovať s ponorným. Verím tomu, že ak by som si ich pomlela normálne, bolo by to ešte lepšie. Potom som pridala všetko ostatné, vznikne hmota, ktorá je dosť lepkavá (nečakané :-))

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hmotu som rozdrolila na pečiaci papier a piekla do zlatova. Vždy mi bohužiaľ niečo prihorí, lebo popri tom robím milión vecí 🙂

Musli bolo fantastické, dnes si urobím pokračovanie. Čo bolo na ňom najúžasnejšie je, že bolo trošku slané.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A v pixličke vypadá samozrejme najlepšie 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

6 thoughts on “Sypané musli

  1. Pingback: Sypané musli II |

  2. Pingback: Zoznam receptov |

  3. Pingback: Phase 3 deň 1. |

  4. Pingback: Phase 3 deň 2. |

  5. Pingback: Phase 3 deň 7. |

  6. Pingback: Phase 3 deň 9. |

Zanechat Odpověď

