Africká krava (hovězí, kešu, mango)

Tento recept vznikol z túžby hovězího a to mám najradšej v kombinácii so sladkým. Tentokrát som skúsila zase mango, ktoré sa už vyplatilo v recepte s krůtou.

Odomňa nemožete čakať nič zložité, takže potrebujeme:

  • olivový olej,
  • pór,
  • hovězí maso,
  • mango,
  • žltý melón,
  • kešu,
  • sol a pepř.

Na oleji som osmahla pór a pridala k tomu maso. Po osmahnutí som tam prilala vody od oka a okorenila a posolila a uzavrela v papiňáku. Nechala som to robiť neurčitú dobu a vypla práve v čas, lebo už by mi prihorelo 🙂 Priliala som tam teda trocha vody.

Na panvičke som nasucho osmahla kešu – nakrájené na kúsky a pridala maso s pórkom. V tom momente to vyzeralo nejak takto:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Potom som už len vydlabala mango a samo sa dalo na úplnú kašu. Nechala som to prevariť. Tanier som zatiaľ ozdobila plátkom žltého melóna. Voilá.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

One thought on “Africká krava (hovězí, kešu, mango)

  1. Pingback: Zoznam receptov |

Zanechat Odpověď

