Dýňový krém

Ano, priznávam sa, podvádzala som. Miesto maslovej dyne, ktorú máme oficálne vo fázi 1 povolenú, som použila hokkaido. Prežila som v zdraví a hlavne bez príznakov.

Urobiť dýňový krém zvládne každý ľavou zadnou:

Dýňu som zbavila jaderníka, ošúpala, nakrájala na malé kocky, dala do hrnca. Pridala som trochu vody (bajvoko 1/3 dyne, priliať sa dá predsa vždy) a šupla na platničku.

Keď som si na to spomenula, posypala som to korením (čiernym only) a soľou.

Keď už mi dýňa prišla rozvarená, tak som to odstavila a rozmixovala momentálne už zosnulým ponorným mixérom. Voilá.

555892d248_97350579_o2

3 thoughts on “Dýňový krém

  1. Pingback: Dýňové oči |

  2. Pingback: Zoznam receptov |

  3. Pingback: Phase 2 deň 5. |

Zanechat Odpověď

