Flapjack musli

Tento recept som si vybrala, keď som si naivne myslela, že budem lyžovať vo Švajčiarsku (a miesto toho doma sedím na zadku, smrkám a píšem tento blog). Potrebovala som nejaké zdroje energie, ktoré nebudú vážiť sto kíl. Tieto flapjacky vyzerali dosť dobre na originálom webe: http://www.anaussiewithcrohns.com/2013/10/muesli-bars-paleo-scd.html

Ja som použila:

  • po hrčeku: nabobtnaných mandlí, lieskových orieškov, slnečnicových semiačok a trošičku kešu,
  • hrnček nastrúhaného kokosu,
  • 1/2 hrnčeka oleja,
  • 4 lyžice medu,
  • 2 lyžičky vanilkovej esencie,
  • 1/2 lyžičky škorice,
  • 2 vajíčka,
  • po polhrčeku: nabobtnané datle (od rána do poobedia), suché nesírené marhule a suché fíky.

Najprv sa posekali orechy, pridal sa kokos, škorica, vanilková esencia, ovocie a nakoniec som to spojila olejom (použila som kokosový a olivový (toho menej)) a vajíčkami. Piekla som tradične v remoske, origoš recept uvádza 20 min na 175°C, mne sa to pieklo asi rovnako rýchlo, proste kým to nezhnedne.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Boli z toho dve remosky, výška asi centrimeter. Každé som nakrájala na 8 veľkých flap jakov, tj. spolu 16 ks. Ale dajú sa urobiť menšie, stejnak ich jem rozlomené.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Inak sa to dosť drolí a musí to byť v chladničke. Nejaké dva som hodila do mrazáku a keď príde ich čas, podám info o tom, jako chutia rozmrazené.

Zbytok som poslala výprave na skialpy, aby mali prvý deň nejakú spomienku na fresh CR 🙂

One thought on “Flapjack musli

  1. Pingback: Zoznam receptov |

Zanechat Odpověď

