Gaštanový koláč

Mala som hroznú chuť na niečo sladké a keď ju nezahnala asi 1/2 žltého melóna, povedala som si, že je na čase spracovať to gaštanové pyré, čo som si pred pár dňami vyrobila. Recept som poznala už z minula, lebo som ho robila aj pred SCD diétou a týmto ďakujem veselým borůvkám za fajný recept – na ich webe je viacero SCD receptov, ešte som ich neotestovala moc, ale už sa na ne asi vrhnem 🙂

Veselé borůvky robili koláč s borůvkami, ale ja som mala v mrazáku len pol sáčku mrazených malín, ale stačilo to. Keďže sa mi nechcelo mínať všetko gaštanové pyré, urobila som nasledovnú modifikáciu:

  • 150 g pyré,
  • 50 g medu,
  • 1 vajíčko,
  • 50 g mrazených malín.

Postupovala som podľa receptu, tj. z bielka sneh, vmiesiť med a pyré, šupla som to do remosky, posypala malinami a za chvíľu to bolo ready. K odpolednímu kafe úplná lahoda. Díky borůvky za recept!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

V remoske ešte vyzeral jakž-takž, ale inak sa hrozne drobí. Ale každopádne je famózny! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

One thought on “Gaštanový koláč

  1. Pingback: Zoznam receptov |

Zanechat Odpověď

