Jablkové spicy koláčiky

Ako som písala, musím piecť vela koláčikov, nech mám na lyžiach čo papať. Dnes som skúsila upiecť jablkové spicy koláčky: http://www.scdrecipe.com/recipes-cookie/

Ingrediencie sú nasledovné (cca 18 koláčikov):

  • jabĺčko
  • 4 lyžice kokosového oleja (rozpusteného)
  • 4 lyžice medu
  • 1 vajíčko
  • 1 hrnček mandlovej múky (100 g)
  • 1/4 čaj. lyžičky muškátového orieška
  • 1/4 čaj. lyžičky škorice
  • 1/8 čaj. lyžičky prášku na pečenie bez fosfátu
  • 1/8 čaj. lyžičky soli

Ako prvé si predhrejte trúbu na 180°C (a nie ako ja na 300°C :-D). Do misky pojde všetko sypké.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jabĺčko ošupeme a nastúhame na jemno, všetku šťavu vymačkáme a vylejeme (alebo vypijeme) a dužinu hodíme k múke.

Vyšlaháme vajíčka s medom a olejom a pridáme dokopy. Zamiešame a dáme na papier na pečenie.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Piekla som ich asi 12 minút. Ak ich chcete mať také fantastické ako ja, nevynechávajte škoricu a muškátový oriešok. Dodajú tomu pravé grády!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nejaké energetické hodoty:
celá várka: 4 804 kJ, 28 g bielkovín, 95 g sacha, 77 g tuku
jeden koláčik: 266 kJ, 1,5 g bielkovín, 5 g sacha, 4 g tuku

 Toto jedlo je dobré aj po rozmrazení.

2 thoughts on “Jablkové spicy koláčiky

  1. Pingback: Zoznam receptov |

  2. Pingback: Phase 2 deň 5. |

Zanechat Odpověď

