Mandlový niečo-ako-chleba

Prvý deň druhej fáze SCD ma chytil variaci amok a akútne som musela prijať niečo v tuhom skupenstve odlišné od masa. Tak som si vygooglila SCD chleby a rozhodla sa urobiť (ako inak pri mojej lenivosti) ten najjednoduchší: v mikrovlnke!

Origoš recept tu: http://ancestralchef.com/microwave-paleo-bread/

Použila som vernú verziu, ale pre anglickyneznalých:

  • 1/3 hrnčeka mandlovej múky,
  • 1 pol. lyžica pomletých ľanových semiačok,
  • 1/2 čaj. lyžička prášku do pečiva bez fosfátov,
  • 1/8 čaj. lyžičky soli,
  • 1 vajce,
  • 2 a 1/2 lyžice kokosového (roztopeného) oleja.

Všetko som zmixovala a dala do hrnčeka, hodila na 90 sekúnd do mikrovlnky. Medzitým som googlila, aký je výkon amerických mikrovlniek, nech viem, či mám stejné, moja má 800 W max. Behom 90 sekúnd som to nestihla vygoogliť, síce to voňalo po celom byte, ale neverila som, tak som ešte 90 pridala. Po druhých 90 to vyzeralo úplne rovnako ako po prvých 90.

Nechala som „chlebík“ vychladnúť v miske, kde sa robil. Na druhý deň poslúžil k obedu. Objem nezvačší (aspoň nie mne).

0ea1022f1a_97350581_o2

2 thoughts on “Mandlový niečo-ako-chleba

  1. Pingback: Prvý pravejší chleba (kešu) |

  2. Pingback: Zoznam receptov |

Zanechat Odpověď

