Maso šampiónov

Už som si hovorila, že je docela trápne, že vo fázi 2 jem samé cheat potraviny a kde brať potom inšpiráciu, keď chceme byť poctiví? Na šiesty deň druhej fázi som sa rozhodla introdukovať žampiony, na ktoré som sa hróóóózne tešila.

Keďže som rovnaký fanúšik aj cukety, partner žampionov bol jasný. Aby bolo jasné, z cukety ani žampionov sa nenajete. Fakt Vám za to ručím. Pridala som hovadzie maso, aby sme mali aspoň nejaký zdroj bielkovín. A keď už sme pri tom, ani z toho masa sa moc nenajete. Ale niečo jesť musíme a tie oriešky a koláčiky ma už nebavia.

Samozrejme, že som prišla z práce neskoro, tak som šupla skoro-ešte-zmrazené hovazdie maso (ktoré som mala v mrazáku nakúskované) na olivový olej, poobracala po stranách, priliala trochu vody, zavrela v tlakovo hrnci a pomodlila sa, aby to dobre dopadlo – pod tým rozumej: maso sa uvarilo, voda sa nevyparila a hrniec nevybuchol.

Vedľa som zatial hodila na olivový olej jednu cuketu – ošúpanú, vyjaderníkovanú a nakrájanú na kúsky (doporučujem sa na prvé dva kroky nevykašlať), a žampiony. Maso som prehlásila za 20 min po syčaní za hotové (plus-mínus) a prihodila ho na panvičku. A keď všetko vyzeralo tak nejak, že je, tak som to šupla na tanier. Ako dochucovadlo som použila sol a pepř. Asi minútu som zvažovala talianske bylinky, ale povedala som si, že hovadzie maso a ja sme takí dubiózni kamaráti, tak nebudem provokovať. A tu to teda je.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tolko kecov a pritom taká blbosť, však?

One thought on “Maso šampiónov

  1. Pingback: Zoznam receptov |

Zanechat Odpověď

