Nelegálna krůta s mangom

Priateľ kúpil melón a mango, tak som sa rozhodla mango introdukovať. Mango je oficiálne vo fázi 3, ale ja som starý potravinový podvodník.

Hneď na snídu som mango pridala do obligátneho banánového smoothie 🙂 (viz upgrade)

Ráno som kúpila v Sklizenu krůtí prsa a pustila sa do prípravy. Prsa som naklepala, posolila, popepřila, poskladala na ne plátky manga a štýrskej slaniny.

Veru, dlho som vyberala akou slaninou oslávim druhú fázu a nakoniec som si vybrala tú s najmenej tukom, štýrsku. Ale asi patrila medzi nelegálne.. Bola dobrá, ale najbližšie skúsim anglickú klasiku.

Ja mám strašne rada maso s nejakou sladkou komponentou, kým som nediétovala, tak som si ujíždela na hovadzom mase s datlami, ktoré občas bolo v obedovom menu mojho milovaného klubu cestovatelov.

Remoska nám urobila obedík za asi 40 minút a dnešný výtvor hlásim za vydarený 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 thoughts on “Nelegálna krůta s mangom

  1. Pingback: Africká krava (hovězí, kešu, mango) |

  2. Pingback: Zoznam receptov |

Zanechat Odpověď

