Žampionové oko

Dnes na večeru som si urobila prvý pravý chlieb a keďže som bola navnadená na žampionovú vlnu, rozhodla som sa tieto dve dobroty spojiť.

Zase recept easy ako facka, ale možno niekoho inšpiruje.

Na pánvičku som hodila trošičku olivového oleja, pridala jednu cuketu upravenú podla pravidiel hry (ošúpaná a vyjadierkovaná), nakrájané žampionky a dusila popepřené a posolené. Až to bolo ready, šupla som to na tanier a v zbytku šťavy urobila volské oko. My s HIT ho robíme a la vejce na tvrdo, surový bielok je náš tajný nepriateľ a nechceme ho pokúšať.

Vajíčko som nadesignovala na zeleninu a vedľa nakrájala chlebík. Bolo to fakt ppč dobré, nabudúce hodím tie vajká dve.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

One thought on “Žampionové oko

  1. Pingback: Zoznam receptov |

Zanechat Odpověď

