Špagety s chřestom

chrst1

Cestoviny mám fakt hrozne rada a keď mi ostala ešte polovina chřestu bolo jasno.

Táto delikatesa obsahuje:

  • 60 g špaldových špaget (alebo koľko vám chutí)
  • čierne olivy (koľko vám chutí)
  • chřest (ja som použila cca 5 paličiek/osobu)
  • petržlenová vňat, bazalka
  • olivový olej
  • sol, kolečko citrónu
  • kozí sýr tvrdý 25 g

Postup je obyč – uvarila som špagety al dente alebo približne 🙂 a „obalila“ ich v troške olivového oleja, byliniek a nakrájaných olív..

chest2

Medzitým som dusila chřest na pare – do vody pod som hodila kolečko citróna a špargľu posolila, po 10 min bola prehlásená za hotovú a nakrájala som ju na 2 cm špalíčky.

Mix všetkého vyzeral delikatesne a táto varianta je prijateľná aj pre veganov.

chrest3

A nakoniec som to posypala nastúhaným kozím syrom. Ale mňamka by to bola aj bez toho 🙂

One thought on “Špagety s chřestom

  1. Pingback: Zoznam receptov | Simply jídlo

Zanechat Odpověď

