Červené zeleninové rizoto

rizoto

Ďalšie z vegetariánskych jedál, ktoré fičia u nás doma..

Potrebujeme:

  • červenú ryžu koľko sme hladní
  • 3 mrkve (pre dve persony)
  • 1/2 hlavy karfiola
  • 50 g strukového hrášku
  • maslo – dá sa nahradiť oliváčom
  • syr na posypanie (tentokrát sme mali nejakú delikatesu z gran moravie) – určite by to bolo dobé aj bez toho
  • soľ, čierne korenie

Červenú ryžu som opláchla (nakoľko nemám schopné sitko a som lenivá tak tento krok sa u mňa asi míňa účinku) a dala ju variť do osolenej vody. Hrášok som vylúskala, mrkvu som šupla variť do vody a květák som urobila na pare. Keď bola ryža hotová (mne sa rozvarila, čo nebolo na škodu), tak som tam lupla masla a nakrájanú zeleninu. Vyhla som sa kukurici, ktorej konzervy nič-moc a paprike, ktorá je na večer dubiózna. Posypala som to syrom a bolo to zase dobré…

One thought on “Červené zeleninové rizoto

  1. Pingback: Zoznam receptov | Simply jídlo

Zanechat Odpověď

