Hriešna fit(ness) snídaně

snida1

Tak toto je pravá delikatesa pre labužníkov a laktóza-tolerantných ľudí. Raňajky nabité vitamínami, vápnikom, bielkovinami a ešte aj serotoninom… ach.. pozor, je to HIGH-HISTAMIN :-/

Použila som na jednu osobu

  • 1 kiwi (histamin)
  • asi 6 jahod
  • 1 meruňku
  • 1/2 banánu
  • 200 g tvarohu
  • troška mandlového mlieka
  • kakaová hmota+kakaové maslo+mandlové mlieko+agávový sirup

snida2

Všetko ovocie som nakrájala (na foto je jedlo pre 2 osoby). Tvaroh som zmiešala s mandľovým mliekom a ovocím kým nevznikla nie-až-taká-tuhá-hmota.

Nad parou som roztopila kakaovú hmotu, pridala ždibíček kakaového maslo a osladila agávovým sirupom. Z neuveriteľnej hlúposti som tam pridala mandlové mlieko, čím to hneď zmenilo konzistenci na hrozne hustú a ja som to musela žehliť ešte vačšou dávkou mlieka.

Táto snída nemá polysacharidy, takže kto ich potrebuje, možete si tam šupnúť ovsené vločky. Inak je to záhul, ktorý zasýti až do obeda. Ale my snídame radi ako králi 🙂

Reklamy

One thought on “Hriešna fit(ness) snídaně

  1. Pingback: Zoznam receptov | Simply jídlo

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s