Celozrnné pohankačinky s tvarohovo-ovocnou náplňou

pohanka

Nie je nad to, keď vám muž prinesie z výpravy celozrnnú pohankovú múku z mlyna! Tak bolo jasné, že sa musí niečo vymyslieť. Urobila som pohankové palacinky a ako náplň som použila našu -v poslednej dobe- obvyklú snídaňu.

Na palacinky:

  • mandlové mlieko (určite by dobre poslúžila voda)
  • vanilkový cukor
  • pohanková múka celozrnná
  • 1 vajce
  • kokosový olej na smaženie

Náplň:

  • makký tvaroh
  • jahody
  • agáve sirup bio (nebio som ešte nevidela)

Všetko na palacinky som rozmixovala. Mlieka mohlo byť tak 350 ml, múky som dala 10 lyžíc. Proste kým to nebolo akorát tekuté (tj. nie úplne tekuté, ani úplne husté). Tieto palacinky sa fakt blbo smažia a na moj netrpezlivý vkus, dlho. Naozaj sa nesnažte odlepiť palacinku od panvičky, keď nechce. Často majú v sebe otvory (bublinky). Ale keď jej necháte čas a nebudete na ňu tlačiť, odmení sa vám jemnou chrumkavou chuťou. Fantastické by z tohto cesta boli vianočné oplátky. Ach…

Náplň som celú zmixovala a skúsila som palacinky baliť aj klásť na seba – obe bolo dobré. Takto si pripravíte zdravú bezlepkovú celozrnnú večeru plnú bielkovín. Enjoy! 🙂

One thought on “Celozrnné pohankačinky s tvarohovo-ovocnou náplňou

  1. Pingback: Zoznam receptov | Simply jídlo

Zanechat Odpověď

