Eintopf panvičkový (frittaty)

eintopf

Toto jedlo je jedno z tých, ktoré chutia výborne bez ohľadu na to, ako nevábne vyzerajú. Vzniko nutnou potrebou minúť veci z chladničky a zároveň túžbou po omelete.

Použila som pre dve osoby:

  • 5 vajec
  • 70 g slaniny
  • hrsť žampiónov
  • zelené olivy
  • pepř
  • na ozodbu: rajčata (kto može) a príloha (my sme mali nejaký chlieb)

Postup bol jasný: žampíky som podusila, keď boli ready pridala som na kúsky nakrájanú slaninu. Potom som si rozmixovala vajíčka a vyliala ich na panvičku. Myslela som, že to nechám zapiecť, ale dvojplatnička a panvička to tak nechceli, tak som to napokon trochu prehrabovala. Kým boli ešte vajíčka tekuté, pridala som na plátky nakrájané zelené olivy a trošku pepřa. Vďaka olivám to nie je treba soliť. Je to taká rychlovka a nebojte sa olív v omeletách.

A dnes sme urobili upgrade: Frittata s parmezánom

omeleta

Pre dve persony:

  • 5 vajec
  • 1/2 balenia olív v sáčku
  • asi 30 g parmezánu
  • pepř

Zase jasné ako facka: vymixované vajíčka, do nich nakrájané olivy a šup na panvičku. Keď už vyzerá, že to bude popepřiť a posypať syrom. Yummy.

One thought on “Eintopf panvičkový (frittaty)

  1. Pingback: Zoznam receptov | Simply jídlo

Zanechat Odpověď

