Cestoviny so syrovou omáčkou

testoviny

Že vlašské orechy a cestoviny nejdú dokopy? Hlúposť.

Tentokrát som robila pre jedno osobu, lebo som bola slamená vdova. Použila som:

  • 50 g špaldových cestovín
  • asi 150 ml 12% smotany
  • asi 30 g kozieho syra
  • pepř
  • pár vlašských orechov

Syr som nakrájala na kúsky a nechala ho roztopiť v smotane. Potom som pridala pepř, vlašské orechy nakrájané na kúsky a špaldovky urobila vo vode. To je celé. Kam ide syr, nie je treba soľ. Vďaka veľkému množstvu živočíšnych tukov je to jedlo, ktoré zasýti (2461 kJ, 20 B, 50 S, 30 T) na veľmi dlho a zároveň by malo byť v kuchyni sporadicky 🙂 Na véču potom stačí už iba zelenina.

One thought on “Cestoviny so syrovou omáčkou

  1. Pingback: Zoznam receptov | Simply jídlo

Zanechat Odpověď

